Από τον τόπο σου…

«Κοιτούν τις βιτρίνες, αλλά απομακρύνονται με βήμα ταχύ» έτσι περιγράφουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών οι ιδιοκτήτες καταστημάτων υπόδησης. «Σε σχέση με την κίνηση άλλων χρόνων, η φετινή είναι πολύ πεσμένη» δηλώνει ιδιοκτήτρια καταστήματος σημειώνοντας ότι το «κάθε πέρσι και καλύτερα ισχύει στον χώρο τους». Το τέλος του Χειμώνα φαντάζει κοντινό, μαζί και η έλευση της Άνοιξης, οπότε οι καταναλωτές δεν σπεύδουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που πάντα παρουσιάζονται στο τέλος της σεζόν.

10% μειωμένη η κίνηση σε σχέση με πέρσι
«Σε τι ποσοστό κυμαίνεται η πτώση της κίνησης; » ρωτάμε έμπειρο καταστηματάρχη στο χώρο της υπόδησης στην Κομοτηνή κι εκείνος κάνει λόγο για πτώση που αγγίζει το 10%. «Εξακολουθούμε να έχουμε καλούς πελάτες, αλλά μειώθηκε ο αριθμός τους, όπως και αυτών που ψώνιζαν μεγάλες ποσότητες, δεν έμεναν μόνο στο ένα ζευγάρι παπούτσια» δηλώνει πελάτης και προσθέτει «παίρνουν μόνο ένα ζευγάρι κι εκείνο όταν είναι έτοιμο να χαλάσει αυτό που φορούν. Όσοι πάλι θέλουν να συναλλάζουν παπούτσια παίρνουν δύο, αλλά κοιτούν να είναι τα πιο οικονομικά προσιτά. »

Παπούτσι από τον τόπο σου…
Το λογαριασμό της κρίσης φαίνεται πως πληρώνει και το ελληνικό παπούτσι. Στην αναμέτρηση: ελληνικό ποιοτικό ή εισαγόμενο φθηνό; το ελληνικό παπούτσι χάνει τη μάχη με αποτέλεσμα μια μετά την άλλη οι ελληνικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με την υποδηματοποιία να κλείνουν. Εισαγωγές παπουτσιών από την Ινδία, το Πακιστάν, την Κίνα και άλλες χώρες έχουν παραγκωνίσει το «παπούτσι από τον τόπο σου». «Το ελληνικό παπούτσι είναι σίγουρα καλύτερο ποιοτικά, αλλά είναι πιο ακριβό από ό,τι τα παπούτσια σ’ αυτές τις χώρες με αποτέλεσμα να το προτιμούν δύσκολα άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Σαφώς, το ελληνικό παπούτσι βγαίνει πιο οικονομικό σε βάθος χρόνου, αντέχει περισσότερο, είναι σίγουρα καλύτερο, αλλά, η κρίση άλλαξε πολλά στις συμπεριφορές των καταναλωτών» δηλώνει έμπειρη πωλήτρια σημειώνοντας πως πρώτα φεύγουν τα πιο οικονομικά πια…

Απάντηση